Haluatko lisätä läpinäkyvyyttä ja turvallisuutta varastossasi? Digitaaliset Fleet Management -ratkaisumme varmistavat, että sinulla on aina yleiskuva kalustosi kustannuksista, käyttöönotosta ja käytöstä. Yksityiskohtaisten kustannus- ja tuottavuusanalyysien, digitaalisen kulunvalvonnan ja törmäystapahtumien raportoinnin ansiosta voit lisätä kalustosi käyttöastetta, vähentää käyttökustannuksia ja lisätä sisäistä turvallisuutta.
Käytä verkkopohjaista kalustonhallintaohjelmistoamme varastosi koneiden ja trukkien läpinäkyvään hallintaan. Kalustonhallintaohjelmistomme valikoima laajenee jatkuvasti ja sisältää uusia toimintoja kalustosi älykkääseen hallintaan. Päätä, mitkä moduulit ratkaisusi sisältää yksilöllisten tarpeidesi mukaan.
Kalustotietojen helppo integrointi olemassa olevaan IT-ympäristöön
Jungheinrichin kalustonhallinta-alustan ja IT-järjestelmän välinen huippuluokan rajapinta mahdollistaa tietojen ja valvontatietojen tehokkaan vaihdon. Sovellusten laaja kirjo ulottuu tietojen toimittamisesta asiakaskohtaisiin business intelligence -järjestelmiin ja integroinnista kulunhallintajärjestelmiin aina kattavien (data) yleisnäkymien luomiseen.
Sertifioitu tietoturva ISO/IEC 27001: Sovellamme digitaalisia ratkaisujamme kehittäessämme ja käyttöön ottaessamme korkeimpia turvallisuusstandardeja tietojesi suojaamiseksi.
Trusted Information Security Assessment Exchange TISAX®: autoteollisuuden tietoturvaa koskeva kansainvälinen ja koko alan tunnustettu standardi. TISAX® on ENX Associationin rekisteröity tavaramerkki. Tulos on saatavilla yksinomaan ENX-portaalissa (TISAX® ja TISAX®-tulokset eivät ole tarkoitettu suurelle yleisölle): https://portal.enx.com/en-US/TISAX/tisaxassessmentresults/
Site-specific results: TISAX® Label