Sisällön näyttäminen edellyttää evästeiden hyväksymistä.
Tämän hetkisten evästeasetuksienne nojalla emme valitettavasti voi näyttää tätä sisältöä.
Näet tämän sisällön hyväksymällä ”markkinointi” evästeet.
Jungheinrich – sisälogistiikan johtava ratkaisujen tarjoaja
Ratkaisut & referenssit
Ratkaisut & referenssit
Ratkaisut & referenssit
Ratkaisut & referenssit
Ratkaisut & referenssit
Ratkaisut & referenssit
Ratkaisut & referenssit
Jungheinrich – sisälogistiikan johtava ratkaisujen tarjoaja
Trukit & Tuotteet
Trukit & Tuotteet
Trukit & Tuotteet
Trukit & Tuotteet
Trukit & Tuotteet
Trukit & Tuotteet
Jungheinrich – sisälogistiikan johtava ratkaisujen tarjoaja
Varastojärjestelmät & automaatio
Varastojärjestelmät & automaatio
Varastojärjestelmät & automaatio
Varastojärjestelmät & automaatio
Varastojärjestelmät & automaatio
Jungheinrich – sisälogistiikan johtava ratkaisujen tarjoaja
Huolto & muut palvelut
Huolto & muut palvelut
Huolto & muut palvelut
Huolto & muut palvelut
Huolto & muut palvelut
Huolto & muut palvelut
Jungheinrich – sisälogistiikan johtava ratkaisujen tarjoaja
Yhteystiedot & meistä
Yhteystiedot & meistä
Yhteystiedot & meistä
Yhteystiedot & meistä
Yhteystiedot & meistä
Tämän viisiosaisen videosarjan keskiössä on yli 65-vuotias työntömastotrukki, joka on mahdollisesti yksi Jungheinrichin ensimmäisistä koskaan valmistetuista työntömastotrukeista. Pystymmekö herättämään tämän klassikon "henkiin"? Hyppää mukaan ja katso kaikki jaksot alta!
Jungheinrichin työntekijät kuulevat viinitarhan omistuksessa olevasta vanhasta työntömastotrukista, joka on Jungheinrichin alkuajan trukkituotantoa. Voidaanko yli 65 vuotta vanha tönäri "herättää henkiin"? Kunnostustrilleri alkaa.
Vintage työntömastotrukki kuljetetaan Jungheinrichin Norderstedtin tehtaalle "pikaista" analyysiä varten. Asiantuntijoiden alustava arvio tekee nopeasti selväksi, että jokaisen komponentin takana saattaa häämöttää kunnostusprojektin loppu.
Työntömastotrukki on purettu kokonaan osiin - mitkä osat toimivat ja mitkä vaativat uusimista? Silti muutamia osia puuttuu, mutta asiantuntijat ovat optimistisempia kunnostuksen suhteen kuin projektin alussa... sillä vain muutaman kilometrin päässä on työntömastotrukki 1960-luvulta, jonka osia voisi käyttää varaosina, mutta sopisivatko ne tähän trukkiin?
Kaikki yksittäiset osat on puhdistettu ja maalattu alkuperäisen mukaisesti. Vihdoin kokoonpano voi alkaa. Osa osalta luodaan uudelleen yrityksen historiaa. Mutta mitä asiantuntijat tekevät akulla?
Restaurointi eli entisöinti on valmis ja ensimmäiset koekäyttötulokset ovat lupaavia. Onko tämä työntömastotrukki "Retrak" lopultakin kuin uusi Jungheirnich trukki - yli 65 vuoden jälkeen?
Uutiskirje
Tilaa nyt